piątek, 27 grudnia 2013

Renowacja starych mebli ogrodowych

We wakacje odnalazłam wśród rupieci na podwórku, drewniany stolik oraz dwa krzesełka. 
Niestety były one w opłakanym stanie, całe pokryte zielonym mchem, wyglądały jakby nadawały się już tylko na opał.
Uparłam się ;)
Zaangażowałam tatę, zeszlifowaliśmy papierem ściernym wszystkie powierzchnie, co sprawiło, że pozbyliśmy się mchu, piasku itd.
A następnie pomalowałam białą farbą, sczerze przyznaję, że nie pamiętam jakiej farby użyłam. 
Malowało się ciężko (oczywiście użyłam pędzla a nie wałka),  ponieważ drewno bardzo szybko pochłania farbę, ale dzięki temu powychodziły mi bardzo ciekawe zacieki ;)
W planach zamiar pomalować  w ten sposób stara drewnianą skrzynkę po owocach. Ale to później kiedy zrobi się cieplej.
Poniżej efekty mojej pracy, dodam, iż stolik i krzesełka postawiłam przed moją knajpką, wyglądają mega uroczo !



1 komentarz: